Direktlänk till inlägg 4 april 2009

MH-Test!

Av Mattias och Emma - 4 april 2009 19:30

Äntligen vart det av, MH-Test i Mönsterås idag. Solen sken och hela dagen har kännts som en sommardag....:) Vi var på plats strax innan 1 och sartfältet om man nu säger så bestod av hela två hundar...:)


Diva var placerad som sista startande men eftersom den andra hundens ägare inte var på plats fick vi starta före..

Diva gick som en kanon trots otäcka spöken, skramlade kedjor och lustiga figurer. Efter en halvtimme i skogen var testet klart och Diva fick inget annat än berömm.

ja vad ska man säga hon är "One of a kind" våran Diva.


Nospussar på er alla kompisar

 
 
Annkie & Claffo

Annkie & Claffo

14 april 2009 08:54

Ni har fått tag i en lten stjärna tror jag!
Jag får felmeddelande när jag mailar er, har ni bytt adress?
Nospuffar från Claffo

http://claffo.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattias och Emma - 16 augusti 2009 16:14

I går kom beskedet från Divas röntgen....:)  HD Grad A     ED ua (0)        det var skön läsning.....:)   Nospuss från Diva ...

Av Mattias och Emma - 13 augusti 2009 13:18

Japp då va de premiär för viltspårsträning efter sommarens leigheter =)   Hon visste exakt vad som väntade när vi gick till bilen med skanken å blodet, super taggad redan då.   När väl spåret va lagt tänkte jag att jag skulle gå en liten promenad med...

Av Mattias och Emma - 12 augusti 2009 21:45

Nu har jag ruskat liv i lydnaden igen....:) Igår och idag har vi varit på klubben och tränat. Vi har börjat lite lugnt med linförighet, inkallning med stå och ligg, sitt under gång, hopp apport och platsliggning... hehe lite lugnt....:) Som vanligt t...

Av Mattias och Emma - 10 augusti 2009 10:51

Vi har av olika anledningar och vi får väl säga lathet inte röntgat Divas höfter och armbågar än. Vi ringde förra fredagen men gick tyvärr inte att beställa tid då eftersom dom bara sålde foder den dagen, hum konstigt. Men men vi lyckades komma ihåg ...

Ovido - Quiz & Flashcards