Direktlänk till inlägg 10 augusti 2009

Snabba bud!

Av Mattias och Emma - 10 augusti 2009 10:51

Vi har av olika anledningar och vi får väl säga lathet inte röntgat Divas höfter och armbågar än. Vi ringde förra fredagen men gick tyvärr inte att beställa tid då eftersom dom bara sålde foder den dagen, hum konstigt. Men men vi lyckades komma ihåg att ringa idag på morgonen och som sagt snabba bud, blir att åka och röntga Divas höfter redan i eftermiddag.

Sen blir det en evig väntan innan man få hem resultatet kan jag tänka mig.


Håll tummarna för att allt är ok med henne!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mattias och Emma - 16 augusti 2009 16:14

I går kom beskedet från Divas röntgen....:)  HD Grad A     ED ua (0)        det var skön läsning.....:)   Nospuss från Diva ...

Av Mattias och Emma - 13 augusti 2009 13:18

Japp då va de premiär för viltspårsträning efter sommarens leigheter =)   Hon visste exakt vad som väntade när vi gick till bilen med skanken å blodet, super taggad redan då.   När väl spåret va lagt tänkte jag att jag skulle gå en liten promenad med...

Av Mattias och Emma - 12 augusti 2009 21:45

Nu har jag ruskat liv i lydnaden igen....:) Igår och idag har vi varit på klubben och tränat. Vi har börjat lite lugnt med linförighet, inkallning med stå och ligg, sitt under gång, hopp apport och platsliggning... hehe lite lugnt....:) Som vanligt t...

Av Mattias och Emma - 9 augusti 2009 22:35

jaha då var man hemma igen efter en som vanligt kanontrevlig special..:) Nu har vi vart med på 3 specialer och man har upptäckt Sverige på ett helt annat sätt....:) Även detta år så var det en upplevelse. Efter ca 38 mil rakt ut i Värmlandsskogarna s...

Ovido - Quiz & Flashcards